Saturday, May 27, 2017

ႏွလံုးသြင္းဆင္ျခင္မႈႏွင့္ ပညာ၏သေဘာ
-----------------------------------------
"အရွင္ဘုရား . . . ေယာနိေသာမနသိကာရ
(သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္စြာ ႏွလံုးသြင္းတတ္မႈ)သည္ပင္
ပညာမဟုတ္ပါေလာ့ . ."

" မင္းျမတ္. . . ေယာနိေသာမနသိကာရသည္ ပညာမဟုတ္
ေယာနိေသာမနသိကာရသည္ တစ္ပါးေသာတရား ၊
ပညာသည္ တစ္ပါးေသာတရားသာတည္း၊
မင္းျမတ္ . . . ဆိတ္၊ ကၽြဲ ၊ ႏြား ၊ ကုလားအုတ္၊ ျမည္းစေသာ
သတၱ၀ါတို႔သည္လည္း ေယာနိေသာမနသိကာရ ရွိၾကကုန္၏
သို႔ေသာ္ ထိုထို သတၱဝါ တို႔တြင္ ပညာမရွိသည္သာတည္း"

"ျမတ္ေသာမင္းႀကီး . . . မနသိကာရ သည္ စုစည္းျခင္း
လကၡဏာရွိ၏၊ ပညာသည္ကား ပိုင္းျခားျခင္း လကၡဏာရွိ၏
စပါးရိတ္သူသည္ လက္ဝဲလက္ျဖင့္ စပါးပင္ကိုစုစည္းကိုင္
တြယ္ကာ လက္ယာလက္ျဖင့္ တံစဥ္ကိုကိုက္လ်က္ ရိတ္ျဖတ္
သကဲ့သို႔ပင္ ကမၼ႒ာန္း ဘာဝနာ၌ ယွဥ္ေသာ ေယာဂီ ပုဂၢိဳလ္
သည္လည္း ႏွလံုးသြင္းတတ္မႈျဖင့္ မိမိစိတ္ကို စုစည္းေပါင္း
႐ံုကာ ပညာျဖင့္ ကိေလသာတို႔ကို ျဖတ္အပ္ေပ၏
မနသိကာရ၏ စုစည္းျခင္း သေဘာကိုလည္းေကာင္း၊
ပညာ၏ပုိင္းျခားျခင္းသေဘာကိုလည္းေကာင္း
ထို႔အတူသာလွ်င္ သိမွတ္အပ္ေပ၏"

ဦးေကာင္းထြန္း ၊ မိလိႏၵ အေမး အေျဖ မွ
ကူးယူပူေဇာ္ပါသည္

သံသရာမ်က္ရည္(မိုးညွင္း)

No comments:

Post a Comment